Hanımlar merhaba 🌺 Bugün itibariyle tam 8 haftalık hamileyim.Düzenli regl olduğum için reglimden 7 gün önce öğrendim ve hemen sabırsızlıkla cinsiyet testlerine baktım . Çin , Japon, Maya, Rus ve kan değişimi testinde hep cinsiyet erkek sanıyorum ki artık buradan kıza dönmez 😅Siz ne düşünüyorsunuz ?