bdlakbrn Merhaba 14+4 haftalık gebeyim, bundan önce üç düşüğüm oldu erken haftalarda bu dördüncü gebeliğim ama ilk kez yaşıyorum gebeliği haliyle. Hareketleri ne zaman hissetmeye başlarız aşırı sabırsızlanıyorum 😅🙏🏻
Asi_07 bdlakbrn Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bebişinizi 🤲 ilk gebeliklerde genelde 20 hafta civarında hissediliyor ilki 20 haftamda ikinciyi 18 haftalıkken hissetmiştim
Morrinah bdlakbrn 22 deyim minik minik hissetmeye Bu hafta başladım Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Annesininbitanesi bdlakbrn ilk hamıleliğimde 22 haftada hissettim bu hamileliğimde 16 haftada hissetmiştim benim o haftalarda bağırsaklarımda gaz problemi de çok olmuştu ben ayırt edemiyordum gaz hareketi mi bebek hareketi mi ama haftalar ilerledikçe ayırt ediliyor
bdlakbrn Morrinah amin inşallah siz de sağlıkla kucağınıza alırsınız, 22 ye daha çoookk var anam anam 😂😂
Talentedmom bdlakbrn 18 ve sonrasında başlar yani daha erken de hissedebilirsin balık kayması olur başlarda
bdlakbrn Talentedmom böyle arada çok nadiren gaz balonu kayıp gidiyor gibi karnımda ama gazdır o deyip çok önemsemiyorum böyle mi oluyor 😅
Meri3535 bdlakbrn en geç hissedenlerden biriyim 21. Haftada çok minik hissetmiştim doktor 22 23 e kadar çok normal demişti. Çok zayıf olanlar daha erken hissedebiliyormuş ama ne yazık ki çok zayıf hamile kalan biri değilim. Çocuğun bana kendini duyurabilmesi için biraz tontişleşmesi gerekti 😅😅
Kbra_gkcay bdlakbrn tarihimiz aynı benim ikinci gebeliğim ilk gebeliğini 20 de hissttim bunu da sanki hisseder gibi oluyorum ama daha değildir bağırsak da olabilirdi zaman durdu 🫣😌
bdlakbrn Kbra_gkcay harbi harbi zaman durdu geçmiyor gibi 🙏🏻 aman sağlıklı olsunlar da gerisi mühim değil bekleriz 🙏🏻❤️
Burnosunn_annesi bdlakbrn İlk gebelikte 20′den sonra tamamen hissedebiliyorsun ama ikincide biraz daha erken oluyor sağlıkla gelsin bebiş 🤗