Kızlar ya son adet tarihim 22-28 nisan
7 mayısta doktora gitmiştim doktor 3 vajinal fitil verdi kullandım ertesi gün az da olsa kanamam geldi 3 gün bu şekilde azdı pede fon gelmiyordu sadece peçete de vardı hatta dün doktora gittim refl kanaması değil dedi rahim duvarı ince dedi bugün pedde bir miktar dolmuş ve sanki regl zamanı gibi peçeteye gelişi fln fitil böyle bir kanama yapar mı ya da adete mi çevirdi bugün acaba bir fikri olan var mı çok arada kaldım ya