Senem10 gittim çok defa gittim hemde kanamam devam ettiği için . Doktor : tıbbın vereceği yanıt sadece dinlen tedbir al ilacını kullan olur , çünkü kanama devam edebilir yada durur bilemiyoruz. Bebek iyiyse kanamadan korkma ve iş yapma dedi . Bebeği de kontrol ettik bu süreçte . Bazen doğuma kadar olabilir kanamalar olduğu oluyor dedi . Tedbir bizden taktir Allahtan dedi . İş yapmıyorum zor oluyor tabi 2 yaş kızım var . Ama yaşayacak ömrü varsa yaşar Allah en iyisini bilir. Allah sağlık afiyet versin yavrularımıza . Ez cümle kanamamın bitmesini bekliyorum