_Melikedlk bu sabah bende kanama için hastaneye gittim devlet hastenesi kötü muamele yaptı. Özele gittim daha iyi bakıldı . Ama özelde şöyle önemli doktor insaflı son ana kadar soğuk kanlı normal doğumu sabırla bekleyen biri olması lazım . Ben kendi ebeme ulaştım birde soğuk kanlı bir şekilde içimi rahatlattı. Sizinde güvendiğiniz bir ebe varsa danışmanlık alabilirsiniz . İst iseniz başakşehir tıp merkezine gidiyorum ben Buhara hocaya memnunum . Ama kendisi sezeryan doktoru . Normal giden gebelikleri normal doğumculara yönlendiriyor. Çok merhametli anlayışlı bir doktor . Ebem de Cavide ebe. Instangramdan yazarsanız çıkar ona da danışabilirsiniz inş yardımcı olur