duyguu11 yok canım heryer halı olduğu için silemiyorum cnku masa koymuşum çiçek falan kaldıramıyorum ayda bir yikiyorum eşyaları çıkartıp ama halı küçük olsaydi çıplak yerleri evin viledasiyla dilerdim sonucta o da eve ait olan bir balkon temizdir sadece toz muslukta var balkonda ihtiyacim olduğunda hortumu takip yikiyorum