3 haftaya yakındır sancım var hatta nişan da geldı ama açılmam 1,5 cm doktor 4 saatte 1 nstye baglayıp acıklıgı kontrol ettı ama ılerlemedı su gelmedıgı surece bebegın hareketlerinde azalma olmadığı ve kanama olmadığı surece eve gıt sancıyı evde cek su gelirse bekleme dıyerek 2 sefer eve yolladı hastanede cunku bırsey yapmıyor suanda sancım var ama acılmayı bılmıyorum perşembe kontrolüm var 39+2 yım evde olmanız daha iyi olur bence tabı sızın kararınız