Gule49 6 mayısta kan verdim 57 çıkmıştı dün yani 12 mayısta 608 artış iyi mi sizce? Son regl tarihine göre 5+0 bugün
ErsBegAs Gule49 8 mayıs +114 10 mayıs +228 12 mayıs +456 civarları 🥰 gayet güzel gözüküyor.. Her artış x2 olacak diye bir şey de yok +50nin üstü artmalı sadece sizde de o olmuş zaten 🥰 keseyi ve bebişi görüp kalbini duymayı nasip etsin Allah 🙏
1melekannesi3858 Gule49 sok adet tarihin ne canım sende düşük beta ile öğrenmişsin adetin kac gün gecikince öğrendin
1melekannesi3858 Gule49 anladım.canim benimm son adet tarh 6 Nisan adet gecikmesinfen 5 günü 149 adet bu 10 myis gecikmesinin 7 günü 384 buda 12 mayıs sonucum
1melekannesi3858 Gule49 inşallah canım benim inşallah Çarşamba tekrar kan verecrm ben sağlıklı mi degilmi ona bakacaz dedi doktorum dua edermisin kimin duasi kimin için kabul olacağı belli olmaz çünkü