Ayti1999 Merhaba kızlar .7 Haftalık gebeyim.Her gün sabah affedersiniz büyük tualete gidiyorum.Bu normalmidir
edabolukbasi3- Ayti1999 17 haftalığım hala günde 2 defa büyük tuvalete gidiyorum kabız değilsen sorun yok
yasarceyda12 Ayti1999 ayy yanlış anlamayın bunu çok güldüm 😅 normal bir olayın gebelikle ne alakası var
Dolunay21 Her gün büyük tuvaletini yapman çok iyi tabii ki. Hatta çıkamadığın gün bol su iç, egzersizler yap ya da yürüyüş yap ki ileride kabızlık çekme.
Ayti1999 yasarceyda12 normalde hiç böyle olmuyordu 😂2gün 3 gün arası oluyordu ,şimdi her gün sabah erkenden oluyor 😂
yasarceyda12 Ayti1999 bende hamileyim bende sabahları oluyor ama bence gayet iyi normal bi insan günde bi kere yapmalı zaten