benden size umut olsun hiç bir zaman olumsuz dşünmeyin benimde sebpsizdi 5 yıllık evliyim 4 seneden beri sayısız çatlatma iğnesi klomen letu eşimdede bende de hiç bir aıkntı yoktu hormonlarım normaldi bi ara FSH 10 yükselmşti başka bi skntı olmadı çok şkür en son mart’ta aşılama yaptrdık bu sefer klomen kullanmadım menepour diye yumurta gelştrci iğne kullandım 5 tane ne yazık ki aşılamada tutmadı negatif sonuç aldık sonra ben bir gebenin günlüğndeki takviyeleri kullanmaya başladım Nisan’da başladım 23 nisan hamile oldğumı öğrendim inolac ınovital ve magnezyum kullandım hatta ovulasyon ile takip ettim yumurtlama günü evde misafir vardı değerlendiremedik 2 3 gün hiç bnde aman yumurtlama gne kaçrdık kurban bayramından sonra rahim flmi. Çektirip aşılama yaparz dedim olmadı tüP bebek yaparz diye düşündüm Ankara’da ücretsiz yapıyolarmş onu öğrendim doktordan ama Rabbim o ay nasip etti 22 ve 23 Nisan’da ovulasyon pik çıkmaya bşldı sonra buraya atmştım testleri adetime 5 gün varken sonra bana genelkurmay testi yap dediler gittim nöbetçi eczaneden 2 tane test aldım anında posta çktı ilk yaptğım sonra diğerini de bir kaç saat sonra yaptım aynı akşam onda silik çıktı aman gene yok heralde dedim test yalancı gösteriyor gene kan vereym en iyisi dedim 24 Nisan’da kan verdm pozitif çıktı 22 Nisan’da kadın doğuma gtmştim genital de sivilce çıktğı için o gün doktor belaya bakmş o gn bile pozitfmiş 20 Nisan’dada tarlada gübre çuvalı kaldrdım 25 kg bilmeden hiç dikkat etmedin yani o ay herşey yaptım kusura bakmayın biraz fazla uzun oldu Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın bu sene herkes hamile kalır inşallah 🤲🤲🤲