Merhaba arkadaşlar. Hamileliklerimde troit yükselmesi oldu. Doğum yaptım şu an bebeğim 6 aylık. Bende hiç birşeye karşı istek yok. Aşırı uyuşuk ve tembel bir hayatım var. Evim dağınık, zihnim dağınık. Saçımı aylardır yapmıyorum / yapamıyorum. İşler gözümde aşırı büyüyor. İsteksizlik herşeye karşı var. Birlikte olmaya karşı da var. Çünkü aşırı yorgun hissediyorum hem kendimi. Hep uyumak istiyorum.bu durumu yaşayıp çözüm bulan, denge kuran var mı? İlaç düzenli kullandığımda da aynıydım. Şu aralar düzenli kullanmıyorum. İsteksizlik, yorgunluk pespayelik arttı.