ikicocuklubiranne Sulee123 7+3 oldum bugün. Felaket hastayım doktora da gitmedim Boğaz ağrısı halsizlik mide bulantısı. Bebişin bulantısını bastırıyor şuan 😔
Sirincili Sulee123 bende 8+5 im ama doktor bugün 8+1 dedi. Mide bulantım ve aşırı koku hassasiyetim var👀
Essenn Sulee123 7+1 ve alışmaya çalışıyorum kusmam falan Yok ama halsizlik yorgunluk uyku beni şimdiden bitirdi kolum kalkmıyor tabi bebişlerimiz sağlıklı olsunda bunlara da katlanırız napalım☺️☺️
Refianur Bende 6 haftalık olcam yarın kuzum bugun mide bulantı kusma basladı onun dısında akıntı var sarı . Salı günü de doktor kontrolumuz var bakalım. Kalp atıslarını duydunmu kzum sen
Kelebegimmm İştah yok.birde ateşim varmış gibi hiss ediyorum.bilmiyorum normalmi yoksa stressdenmi.düşük tehlikesi olduğu için stress yapdım çok bu gün.birde uyku öyle böyle değil.ben ömrümde böyle uyku isteyi görmedim.gözümü kapatınca anında derin uykdayım🤦🏻♀️Tüm gün ruh gibi dolaşdım ne yemek yapacağımıda şaşırdım bişey yapamıyorum.iştah olmadığı için akıla bişey gelmiyor
Sulee123 Kelebegimmm sizin kaç haftalık bende de iştah 0 55 kiloyum zaten daha zayıfladım. Üzülüyorum beslenemiyorum diye
Essenn Kelebegimmm iştahsızlık halsizlik bende de var şu an o kadar hazır önüme gelsin istiyorum kiiii stres yapma canım kötüyü düşünme biliyosun ki her zararın başı zaten stres şu 3 ayı atlatalım bir sıkıntı olmaz Allah’ın izni ile ☺️🙏🏼
Kelebegimmm Sulee123 bende geç döllenme 6-7 hafta söylendi.ilk aylarda yemek o kadarda önemli değil zaten.
Sulee123 Tuanayldz tam aynıyız zaman olarak ilk defa bugün çıkarttım allahtan çok olmuyor bende Sizede Allah’ı kolaylıkversin
Sulee123 ikicocuklubiranne geçmiş olsun dikkat edin kendinize en önemli dikkat etmemiz gereken zaman şimdi oluşuyor çünkü bebişlerimiz
Sulee123 Kelebegimmm öyle tabi ama 1 2 kg alanları görünce ilk aylarda üZülüyorum beslenwmiyorum diye
Gizemblc Bende 7+5 haftalığım adet ağrısından başka ağrım yok.midem falan hiç bulanmıyor sadece akşam olunca yanma var
ozson Adet ağrısı gibi bazen karnım ağrıyor benim de ya ya da gaz sancısı bilmiyorum uykum var benimde bir de çabuk yoruluyorum ben
Gizemblc ozson son zamanlarda idrar fazla sıklıkta.. bende çok yorgun oluyorum hep uyumak istiyorum 😇
ozson Gizemblc yaaaa bende idrara çok sık çıkıyorum öğretmenim okulda on kere falan gidiyorum herhalde