Btsncr Kızlar dün akşam aniden mideme ağrı girdi ishal oldum wc den çıkamadım gece rahat uyudum şimdi yine başladı korkuyorım bu durumu yaşayan var mı normal midir dün yediğim yemek dokundu desem aynısını herkes yedi sadece ben böyle oldum bebeğe zararı olur mu ne yapmam lazım 😔
annesiningunesi_ Btsncr doguma yaakin bagirsaklar cok calisir ve kendini bosaltip rahim kaslarinin daha rahst kasilmasini saglar. Bu yuzden son gunlerde ishal olunur. Normal bir durum
Zeydin Btsncr 37+4 haftalığım , bende aynı durumdayım. Hatta basurum var , onu da tetikliyor. Nasıl normal doğum yapacağım bilmiyorum , çok açıyor. Her gün ishal oluyorummm 😥
YarenYolcu14 Bende 38+4 de başlamıştı ishal durumu hala devam ediyor 39+1 şu an doktora sordum normal bi durum dedi vücut doğuma hazırlanıyor
Btsncr Çok zor bi de hala doğum için ne nişan ne sancı bişi yok onun da stresi var üzerimde ne zaman doğacak diye korkuyorum yani nts de de sancım çıkmıyor :(((