38+2 için doktorumla doğum planlamıştık 26 Mayıs için . En son kontrol de bebeğin başının iyice aşağıda olduğunu söylemişti zaten doktorum . 20. Haftadan bu yana baş aşağıda ve bugüne kadar hep baskı hissediyordum ve progesteron kullandım. İlk kızımı 34. Haftada doğum yapmıştım. Erken doğum riskimle bugün 36+2 ye geldik. Kızım 2,5 kiloyu geçmiş görünüyordu en son kontrolde. Ama son bir kaç gündür bebeğin artık başını resmen bacak aramda vajina içindeki baskısını çok hissediyorum ki yürüyemeyecek kadar. Bel, karın-kasık ağrım da var günde 3-4 kez sıcak duş alıp ağrıları tolere ediyorum. Kasılmalar ve karnımda sertleşmeler ağrılar düzenli değil yalnızca .Fakat her an makatımdan çıkacak gibi bir baskı. Doktorumuzla planladığımıza göre 2 hafta var ama bu şekilde 2 hafta dayanabileceğimi sanmıyorum . İlk doğumum sezeryan bu da sezeryan olacak. Doktorumla görüşüp doğum tarihini öne alsak da 37 de sorun yaşar mıyım?