Düzelmezse görüşürüz demişti doktor ilk 2 3 ay çok zordu ama sonra kendiliğinden düzeldi çok dışında olmasına rağmen işlem yapmak istemediler hemen doğum kaynaklı olduğu için. Yırtılma olup olmadığı önemli tedbiren kontrole gidin bence yönlendirme yapılır içiniz rahatlar