Busra_ercan4 bende 19. Haftamda öğrendım doktorum rahme ⅚ cm uzaklıkta dedı ilk duyduğumda ınternetten arastırdım o kadar kötü şeyler yazıyordu ki psikolojimi alt üst etti ,burada paylasım yaptım yaşayan arkadaslar rahatlattı onun uzerıne doktorumla tekrar gorustum bol bol dinlenmem gerektıgını bu haftalarda asagıda olmasının normal oldugunu rshim genısledıkce plesantanın yuksrı cıkacagını soyledı ağır kaldırma yorucuu işler yapma dedi bende oyle yapıyorum rabbim hepımıze hayırlı doğumlar nasip etsin.bu arada rahme mesafesini ne kadar plesantanın biliyor musun