SEVDANUR46 Kızlar vajınamda fıtık varmış. 1aydır acıyordu. Ultrasonla bakıldı baya büyük bir fıtık ve acil ameliyat olmam lazımmış. Özele gittiğim için ücret için diyorlar diye umuyorum. Eğer alınmazsa kangren olurmuş Buda beni riske atarmış. Yaşayan var mı
Bussbety SEVDANUR46 hangi ilde yaşıyorsunuz bilmiyorum ama bulunduğunuz il de bu tarz işlerde uzmanlaşmış bir ikimuzman görüşü almanız da fayda var
eefkk SEVDANUR46 imkanınız varsa erzuruma profesör metin ingeç’e gelin çok bilgili bir profesör kafanızda soru işareti bırakmaz
SEVDANUR46 Bussbety Muş 🤦🏻♀️gün sayıyorum burdan kurtulmak için. Gebeliğimin 5.haftasında dış gebelik haftaya gel alalım demişti doktor şimdi 30olduk bebegım gayet sağlıklı