Mavipatik eveet ilk çok heyecanlıyım o yüzden🤭🤭 eşim de gönüllü olunca o dursun istiyorum açıkçası ben de. İnşallah sorun olmaz da güzelce atlatırım ya. Odalar tek kişilik dedi ebe bana ama burda okuyorum iki kişilik olan da varmış. Gayet net tek kişilik dedi oysa, sizin odanız da tek kişilik miydi? Bir de eşinizim refakatçi olduğunu söyleyince direkt kabul ettiler dimi