Normal doğum yaptım yarın kırkım çıkıyor dikişlerim için fotoğraf çekiyordum ama genitale bakınca sanki rahmin iş kısmı gözüküyor ayağa kalktığımda sanki normal doğumda açıklık oldukça vajinaya ağırlık hissi geliyor ya onun gibi bi ağırlık oluyor bazen sizde de olan var mı vajinanın sanki içi gözüküyor acaba yeni doğum olduğu için zamanla düzelir mi yoksa doktora gözükmeli miyim gerçekten çok merak ediyorum yoksa bu anormal bi durum mu