Bugün kadın doğum muayenem vardı alttan muayene oldum açıklığım varmı diye 1 cm açıklığım varmış bugün açık pembe lekelenme olabilir korkma dedi doktor ama 13 saat geçti muayene üzerinden bir kanamam olmadı ama az önce sümüksü bi kanlı akıntı geldi ama azıcıktı Kocaman bir nişan gbi değilde daha azdı acaba bu nişanmı yoksa kanlı akıntımı koyu koyu kan pulcuklarına benzer şeyler vardı