Esefe11_06 37+0 haftamda gittiğimde bebeğimin 3000 gr oldugunu söyledi doktor. Gebelik şekerimde yok hanı aklınıza gelmesn öle bişe. Kilosunun gayet yerinde olduğunu söyledi. Ve ben çok kılo almadım prş günü doğumumz var Allah nasip ederse. Hamılelık boyunca ve özellikle son ay yediğim şeyler şudur : Muz, çiğ badem, çiğ ceviz, çiğ fındık, çiğ fındık, hurma, kefir, muz, yoğurt, yumurta, süt, bol yeşillik. Bu yediğim şeyler çoğunlukla bebeğe kilo aldırdı bana aldırmadı. Sende tüketebilirsin bunları