feynnur
İlkinde 3.gun tamamen her şeyi yapıyordum.
İkinci de daha hızlı iyileşme sürecim oldu ertesi gün her şeyi yapmaya başladım. Hatta eşim dışında evde kimse olmadı ikisinde de .
Bunu da hastane de kaldığım 2 gün boyunca bol bol yürümeye bağlıyorum. Ne kadar çok yürürseniz gerçekten o kadar çabuk atlatıyorsunuz.
Birde baş ağrınız vs olmasın diye ameliyat spinal olacak ise o an başınızı çok oynatmayın. Ve odaya gelince Nescafe için. Bol su birde.