Tusem81 Merhaba cici anneler bacak ağrısı çeken var mi 8+3 oldum her vücuduma ağrı girdiğinde korkuyorum normal mi 8+ 3 olan anneler var mi acaba nasıl geciyor sizin merak ediyorum
Serencakarli Tusem81 bol bol dinlenin benimde oyle 7+2 ozellikle kasık agrisi ve ayak yanmasi sag bacak huzur ayak sendromu var sanki