Silaaaamom2025 Esraa2112 oooo baya ilerdeymişsiniz cinsiyet için ben 15+4 teyim 16. Haftamda gideceğim inşallah gösterirler minnoşlar 🥰
Iraz Silaaaamom2025 erkek diyorum ben canım gönlüne göre olsun inşallah bende iki oğlumda da hep eşli yedim önce sonra tatlı yedim ama kişifrn kişiye değişiklik olabilir
dedimolabilirrr Silaaaamom2025 aaa tabiki çay + kahve o bayıldığım taze çekilmiş Türk kahvesi kokusu heleee en tiksindiğim koku sigara kokusu ağır parfüm deodarant kokusu vs çok zor geçiyor ya ama bin şükür tabi🥲
Silaaaamom2025 dedimolabilirrr kesinlikle hepsi bende de var parfüm sıkıp sonra neden sıktım diyorum 🤣🤧
dedimolabilirrr Silaaaamom2025 off aynısı benim bir oğlum var bu ikinci onyüzden ekstra merak içerisindeyim öğrenince yazın mutlaka 😅🥰
Ardennnnn Silaaaamom2025 iki hamilelihimdede hiç bulantı yaşamadım o yüzden pek bilmiyorum bu durumu 😂 sadece bu kizcede biraz ilk aylar midem kaynadı o kadar