Ay ben 6+5teyim normalde tatlı manyağı bir insanım bir günüm çikolatasız geçmez ama hamileliğimden sonra tatlı çikolata asla yiyemiyorum ya midem bulanıyor görünce iki lokma alsam üçüncü de öğürüyorum 😅 sürekli tuzlu ekşi şeyler yiyorum. İleride nasıl olur acaba ben de sizin gibi sonradan tatlıya yönelir miyim bilemiyorum 😄