Cok şükür iki rakama düştük 💙
Zaman nasıl da geçti 6 haftalıktkken sıkıntı yapıyordum nasıl geçecek 9 ay diye çoğu gitti azı kaldı kavuşmaya bebeğimle 💕🤲
cok mutlu heyecanlı biraz da tedirginim doğum korkusu ufaktan sarmaya başladı 🥹 🤰 sizler de durumlar nasıl kac gününüz kaldı