33+4 haftalık hamileyim dün aniden şiddetli bir ağrı hissettim basim dondu kendimden gectim sonra uyudum biraz geçti sabah uyandığımda yine ağrım vardı hastaneye gittim nstye bağladılar sancım çıktı doktor direk yatış yaptı ciğer geliştirici iğne yaptılar serum ilaç veriyorlar korkuyorum dualarınızı eksik etmeyin lütfen bu durumu yaşayan oldumu