Ceyda_Turan54 Hanımlar ben bir adet hastane çıkış seti dışında hiç yenidoğan kıyafeti almadım . 0-3 ay almışım arasındaki fark ne , yenidoğan almalı mıyım ? Tecrübeli anneler aydınlatırsa çok iyi olur .
ikibebisannesii_45 Ceyda_Turan54 o kilosuna göre değişir canım. Benim oğlum 3525 doğdu ve bütün takımları 0-3 aylıktı. Gayet de oldu.
aslaninannesi7 Ceyda_Turan54 doğum kilosuna bağlı ama şöyle örnek vereyim sana benim bebeğim 4440 gram doğdu. İlk 3 hafta yenidoğan giydirdim sonra 0-3 olanlara geçtim ki iri bir bebek olmasına rağmen. Doğduğunda da olurdu 0-3 ler ama Yenidoğan olanlar da çok rahat oldu yani