sevcnnn9 Merhaba, eger sancilariniz duzenli değilse korkmayin muhtemelen yalanci sancilardir. Ben de gun icinde cok sık yasiyorum bazilari belden agrili sekilde geliyor bazilari sadece sertlesme ve baski seklinde. Doktorum normal oldugunu soyledi. Gunde 15-20 kez oluyodur ben de 33+5 gunluk hamileyim. Doktorum eger sancilar duzenli gelirse yani 10dk’da bir siddetli bir sekilde gelirse bana hemen haber verip hastaneye geliyorsun dedi. Eger sancilariniz duzenliyse hastaneye gitmenizde fayda var ama duzensiz kafasina gore geliyorsa endise etmeyin, kasilmalarin suresini yazip saat araligina bakabilirsiniz, saglikla gelsin💐