Alya05
İlk başta bana da özellikle gece iç denilmişti yani sabah bir akşam bir gece iki yazmış doktor ben tabi o ilacı çok düzenli kullanamadım çünkü bana inanılmaz uyku yaptı daha kötü yaptı beni sonra ilacımı değiştirdi şu an başka bir tane kullanıyorum o günde üç kez ama ben yani eskiye nazaran artık bulantı saatlerimi biliyor gibiyim ya yemek yediğim zamanlarda oluyor mesela ya da işte saat 3:00 gibi falan başlıyor akşama kadar o aralarda alıyorum yani gece alsam da bir fayda etmeyecek bana sonuçta uyuyacağım bu şekilde buldum çözümü umarım sizin de çok sürmez ilk başlarda benim tüm gün sürüyordu şu an çok daha iyiyim şükür mide yanması da oluyor mu?