NazHzl temel beye gittim canım Bi kere. Ama sanırım ben biraz pimpirikli titiz bir doktor istiyorum. Temel Bey kesinlikle işinde iyi bir doktor fakat işte anne adayının frekansının tutması diye bişey varmış galiba. Benim de medical park ta Funda hanımla frekansım tuttu şimdilik 🤗