Yasmin41 sabah 8 buçukta başlıyodum aramaya. Hat düşüyodu, bağlanmıyodu, dakikalarca müzik çalıp bekletiyodu bağlanmıyodu. Bağlanınca çıkan kız bilmem ne zamana kadr dolu şu gün arayın diyodu o gün arıyodum randevu yok diyodu. Yani daha randevular açılmadan nasıl doluyodu anlamıyorum. Sinir hastası ettiler beni. Verdim 300 lira hiç de acımadım yani. Umarım sen bulabilirsin.