Sezeryan doğum yapalı 25 gün oldu dikişlerim vs iyi durumda kanamam çok azaldı varla yok arası bir kaç gündür Regl ağrısı gibi bir ağrı gelip gidiyor kanamanın hemen peşine Regl olan var mı ? Yoksa rahim toparlanmaya devam ettiği için mi ağrı hissediyorum