Dml_emr Kızlar 38+2yim son iki saatir sağ kasığımın altına ayağa kalkıp yürüdükçe sanki iğne batırıyolarmış gibi oluyor neden olur yürüyemiyorum otururken yatarken birşey yok ama yürürken oluyor sebebi nedir sizce
Kbrrsln7 Yerlesme agrisi ol Dml_emr yerlesme agrisi olabilirmis dogum icin. Bejim de agrilarla birlikte igne batmasi gibi aci vardi doktora sordugumda boyle demisti ama yinede bir bilene yada doktora danisin . Sizinki belki de baska bir sebeptendir🌸
_biranneadayi Dml_emr Canım ani ağrılar olması çok normal artık. 38 olmuşsun. Ben de 38 haftalığım aynı şeyler bende de oluyor. Sıcak bi duş al hafiflesin, kasların gevşesin. Korkma bi şey olmaz❤️
Anneyiimbenn 33+4 aynı durum bende de var bebeğin baskısını çok hissediyorum iğne batması gibi ağrı da var kasıklarımda doktora gitmeli miyim