Gzemmsvr Kızlar 34.hafta 2426 gramdi bugün gittim 36.haftadayiz 2501 gram kilosu 2 haftada 75 gram almış sadece sizde durumlar nasıl?
Birbenbirbebek Gzemmsvr sebebini söylemedi mi doktorunuz ? Bizim de 10 günde 150 gr almış sadece cok az dedi
Tazegelin12 Gzemmsvr son haftalarda daha çok daha hızlı kilo alıyorlar çok az almış sağlıklı olması tabiki önemli olanda az almasınında bi sebebi olmalı bişey demedi mi doktorunuz
feynnur Gzemmsvr belki cihaz dolasıyla öyle ölçülmüş olabilir haftasına uygunsa hiç dert etmeyin bence
ozlem6060 Gzemmsvr benimde son haftalar da öyleydi 39+0 da 2720 doğdu şuan 75 günlük 4600 ☺️ Endişelenme annesi sağlıkla gelsin inşallah
Gzemmsvr Birbenbirbebek doktorum normal dedi ama bana az geldi acaba son haftalarda az mı kilo aliyolar
Gzemmsvr Tazegelin12 hayır demedi iyi bebeğin suyun falan iyi dedi aslında bebeğim için muz kuruyemiste ona kilo aldircak seylerde yiyorum haftaya tekrar kontrolüm var bakalım ne diycek
Gzemmsvr feynnur doktor diğer haftalarda sıkıntı yok dedi haftasıyla uyumlu gidiyor 37de gelince tekrar bakarız dedi zaten
ozlem6060 Gzemmsvr erkek cinsiyeti zorunlu sezeryan oldum ben çatım çok dar doktor normal doğuramazsın mahfedersin kendini dedi birçok doktor öyle dedi Daha sonra bide oğlum kaka yapmaya başlamıştı
Hayatistan Bana da 34 de 2600 dedi doktor yeni. Bence kiloya çok takılma. Yenidoğancıyım 2kilonun üstü her türlü iyidir
Esraa00 Gzemmsvr kız bebişler biraz daha minyon oluyor galiba Doktor sorun yom dediyse normaldir herhalde Benim doktor bir bebem 2500-2600 kg geçmiş olursa sıkıntı olmuyor demişti ondan belki sorun görmemiştir