Nurbukk Neredeyse iki sene oldu hala gebe kalamıyorum aynı süreci yaşayanlar neler yaptınız ne kadar süre sonra kaldınız ya da tedavi uyguladınız tecrübelerinizi paylaşır mıısnız :(
Rosegul Nurbukk ay aynı bensiniz. Bende 2 yıldır uğraşıyorum olmuyor. Eşime de bakıldı banada bakıldı ancak sebepsiz infertilite dendi. Sebep yok malesef. Bu ay tekrar son kez klomen iğne tedavisi yaptık bakalım 14 gün sonra test yapacağım inşallah bu ay artık olur cok yoruldum psikolojik olarak
gecegunesim Nurbukk merhaba umarım yazım umut olur bizimde sebebsiz interfilite 5 kez tüp bebek denedik genetik tanılı olmalarına ragmen tutmadılar. Daha sonra bi rahimde önemsenmeyen miyom keşfedildi pek ihtimal vermediler bundan olabilceğine dair ama biz alınmasını istedik (0.5mm lik ) onu alınca gebe kaldım umarım tez zamanda Güzel haberler alırsınız
Annebus Nurbukk size umut olsun 🥰 4 yıllık evliyim bir kez dış gebelik geçirdim ve 3 yıldır evlat hasreti çektik ne eşimde ne bende hiç bit problem yoktu ama olmadı.. sonra hiç beklemediğimiz anda geliverdi mucizemiz🥹 her nasip vaktine esirdir.. en hayırlı zamanda nasip etsin rabbim sabır gerekiyor birazcık ☺️
8143 Nurbukk benden size umut olsun hiç bir zaman olumsuz dşünmeyin benimde sebpsizdi 5 yıllık evliyim 4 seneden beri sayısız çatlatma iğnesi klomen letu eşimdede bende de hiç bir aıkntı yoktu hormonlarım normaldi bi ara FSH 10 yükselmşti başka bi skntı olmadı çok şkür en son mart’ta aşılama yaptrdık bu sefer klomen kullanmadım menepour diye yumurta gelştrci iğne kullandım 5 tane ne yazık ki aşılamada tutmadı negatif sonuç aldık sonra ben bir gebenin günlüğndeki takviyeleri kullanmaya başladım Nisan’da başladım 23 nisan hamile oldğumı öğrendim inolac ınovital ve magnezyum kullandım hatta ovulasyon ile takip ettim yumurtlama günü evde misafir vardı değerlendiremedik 2 3 gün hiç bnde aman yumurtlama gne kaçrdık kurban bayramından sonra rahim flmi. Çektirip aşılama yaparz dedim olmadı tüP bebek yaparz diye düşündüm Ankara’da ücretsiz yapıyolarmş onu öğrendim doktordan ama Rabbim o ay nasip etti 22 ve 23 Nisan’da ovulasyon pik çıkmaya bşldı sonra buraya atmştım testleri adetime 5 gün varken sonra bana genelkurmay testi yap dediler gittim nöbetçi eczaneden 2 tane test aldım anında posta çktı ilk yaptğım sonra diğerini de bir kaç saat sonra yaptım aynı akşam onda silik çıktı aman gene yok heralde dedim test yalancı gösteriyor gene kan vereym en iyisi dedim 24 Nisan’da kan verdm pozitif çıktı 22 Nisan’da kadın doğuma gtmştim genital de sivilce çıktğı için o gün doktor belaya bakmş o gn bile pozitfmiş 20 Nisan’dada tarlada gübre çuvalı kaldrdım 25 kg bilmeden hiç dikkat etmedin yani o ay herşey yaptım kusura bakmayın biraz fazla uzun oldu Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın bu sene herkes hamile kalır inşallah 🤲🤲🤲
yesildeniz_ Sebepsiz infertilite, 9 yıllık evlilik,tüp bebekle hamile kaldım ancak 8. Haftada kalbi durdu. Hala hamile kalamadım. Yumurtlama çatlama var spermde sorun yok ama kalamıyorum
Yildizyildizz Ben ileriyi düzey pcos dendi çocuğun olmaz yumurtan büyümüyor diyorlardı yaklaşık iki sene tedavi gördüm iğneler ilaçlar derken umudum bitiyordu artık 4 yıl sonra kavuştum kızıma şuan 16 aylık Allah bekleyen herkese hayırlısı ile versin tattirsin bol bol dua sabır kilo varsa diyet sporla inşallah olur her nasip vaktine esirdir sıkmayın canınızı
yagmur-45 Süte oturup gebe kalan çok kişi varmış bende yeni duydum ve denedim bugün ilk defa siz hiç duydunuzmu sebepsiz infertilite olanlar özellikle bu şekilde gebe kalmış