Herkese merhaba 😇bende doğum hikayemi yazmaya geldim devamlı okuyordum burdan pozitif hikayeleri bir gün bende yazar mıyım diye düşünüyordum çok şükür nasip oldu (:öncelikle benim oğlan biraz aceleci davrandı 34+5 te suyum geldi apar topar hastaneye gittik alttan kontrol yapıldı açıklık vs yoktu sancım da yoktu dr hastanede kal ne olur ne olmaz 37. Haftayı bekleyelim dedi ve hastanede kaldım sürekli kontrol altındaydım nst çekiliyordum antibiyotik vs alıyordum enfeksiyon riskim vardı çünkü neyse 37. Hafta geldi çattı gecesinde baya sancı geldi bana regl sancısı gibi psikolojik diye düşündüm ama sabah bir kalktım nişan gelmiş hemen doğum odasına alındım ama sancı sabahında hiç yoktu açıklık bakıldı yine ama o da yoktu 😆ebe suyunu patlatayım dedi 2-3 saat yürü sancın gelmezse suni veririz dedi ben de tm dedim ama denedi patlatamadı sonra istersen suniyi şimdi verelim dedi kabul ettim çünkü zaten 37. Haftada kendi gelmezse suni alacaktım öyle karar vermiştik dr ile öğlen 12 gibi suni sancı verildi damar yolundan eşim ve ebem saolsun sürekli masaj vs yaptılar bende elimden geldiği kadar hareketli kaldım sancılar gelmeye başlamıştı offf 🫤😅dedim ne oluyorrrrr ilk başta adet sancısı gibi ama daha şiddetlisi sonra ben artık dayanamıyorum dedim epidural istedim ebe açıklığa baktı 8 cm idi artık epidurallık bir şey kalmamış dedi yapmadılar iyi ki de yapmadım ve o an geldi ıkınma isteği ebe bebeğin kafası görünüyor ıkın dedi nefesini tut geri bırak vs 3-4 ıkınmada 16:20 de bebeğim kucağımdaydı babası kordonu kesti ve o anlar yaşanmaya değerdi gerçekten bugün 15 günlük olduk 🥹🥹bu arada kızımla oğlumun arası 3 yaş 2 ay biraz karışık ve uzun oldu sanırım hakkınızı helal edin herkese su gibi doğumlar nasip olsun