Arkadaşlar ben hamile olduğumu bilemeden adet olacağım zaman tatile çıkıyoruz diye 4 gün boyunca Primolut içtim dönüşte adet olmayınca şüphelenip test yaptım geçen hafta içtim yani hapları şu an 5. Hafta görünüyor doktor bazı riskler olduğunu düşebileceğini istersem aldırabileceğimi söyledi çok stresliyim bebeğime ne olur korkuyorum benim gibi bilmeden hap için bebeğini doğuran var mı lütfen