Arkadaşlar hamile olduğumu bilmeden adet olacağım zaman tatile gidiyoruz diye Primolut içtim 4 gün boyunca dönüşte adet olmayınca şüphelenip test yaptım hamileymisim şu an 5 haftalık görünüyor benim gibi içip doğum yapan var mı doktorum riskler taşıdığını istersem aldırabileceğimi söyledi lütfen bu durumu yaşayanlar yardımcı olabilir mi düşükte yapabilirmişim düşük yapan var mı ya da