Hmeyra21 Birde kızlar tetenoz aşısı vuruldunuz mu ben kararsızın bana fikir verin detaylı ulturosana da girsem mi diye düşünüyorum geç mi kaldım acaba
sonbahar_2322 Hmeyra21 Erken değil bence sağlıcakla kucağına al inşallah 🤍🥰 21 haftalık olduk ben daha hiç bir şey almadım
Hmeyra21 sonbahar_2322 inşallah canımm hepsi olur hepsii 🌸 son zamanlar ağırlaşıp yapamam diye indirime girdikçe aldım öyle
ozwoman Hmeyra21 iyi yapmışsınız ben sadece çorap aldım bakıp bakıp sevmek için 😂 doğum için şehir değiştiricem o yüzden başlamadım alışverişe. Detaylıya imkanınız varsa girin Allah korusun bir hastalığı varsa doğarken öğrenmek yerine doğumda bunun için önlem alınması gerekiyorsa o önlem ile doğuma girersiniz, aşı için karar sizin ben oldum 2. Dozu olmıcam
ozwoman Hmeyra21 ben biraz uzaklarda yaşıyorum 😁 burada 2 seçeneğim var (biri 2600 biri 7000) oralarda nasıldır bilemem ama büyükşehirlerde devlette yapıyor heralde
Herseydenbiktim Adana da yaşıyoruz Eylül 16sijda dediler bizede, kıyafet alırsam hep uzun kollu olarak alacağım sizce mantıklı mi cok öyle disari da çıkamayız zaten
Zehra6818 Biz de 21+5 olduk, yarın detaylı var. Sadece hastane çıkışı aldım, bir kaçta bir şey alacağım yine ama çok bir şey almam. İlk çocuğumdan kalan bir sürü şey var. Ben aşı olmadım, olmayı da düşünmüyorum. Herkese hayırlı, kolay doğum diliyorum.
Yabanc1_ 22.haftadayız bende detaylıya girdikten sonra dayanamayıp ihtiyaçlarımızı aldım +5 ile devam :)
Cnsyldz sonbahar_2322 bende eylülde doğum yapacağım inşaallah, hamd olsun iyiyim siz nasılsınız 22 haftalık hamileyim yarın detaylı ultrasona gireceğim bebeğimin kesesinde amniyotik bant var onun hakkında bakalım ne diyecek perinatolog🫣
sonbahar_2322 Cnsyldz İyi olun hep inşallah 🙏🏻 Sağlıcakla kucağına al inşallah 🤍🥰 İyim şükürler olsun 21 haftalık olduk
Aliaras2022 Herseydenbiktim sakın dışarı çıkmamazlık yapma adana sıcak oluyor eylülde biliyorsun uzun al tabiki ama çok boğma sen ne giyiyorsan bir tık fazla giydir ve bol bol çıkıp yürüyün ben o hatayı oğlumda yaptım kafayı yiyordum resmen şimdi 20 haftalığız kesinlikle doğduktan sonra Allahın izniyle gezeceğzi
Herseydenbiktim Aliaras2022 Ay evet haklısın aslında çok sıcak olursa da akşam üstleri çıkarız, sağlıcakla gelsinler de hallederiz bi sekilde 😂💖