susaMom_ Zeeyyneep 34 haftaya kadar son ondan sonra ki haftalar vurulmaz bebek doğarsa dışardan müdahale edilir
Zeeyyneep LeylaAB erken doğum riskim var devlet hastanesine gidiyorum ordaki hemşire 34 ten sonra vurulmuyor dedi ama özelde vuruyolarmış ben anlamadım
LeylaAB Zeeyyneep üff birinin dediği diğerini tutmuyor ki doktorların insan ne yapacağını bilemiyor bende yeni 32 oldum erken doğum riskim vardı hep bekliyorum ne diyecekler diye
Zeeyyneep LeylaAB bende 28 den belli bekliyorum ama şuan 35 olduk riskli zamanı atlatmak üzereyim geçen hafta hastanede yattım vurulcak dendi vurulmadi da