Dilo1 Haftadayım hamileliğin başından beri akıntım çok fazla kaşıntı var son muayenemde dr ilaç yazayım dedi yazmamış geri dönemedim. Bebeğe zararı olur mu enfeksiyonun 10 gün sonra randevum var erken gitsem mi.