minikpanda0_ canım hiç korkma bende aynısını yaşadım hatta ilk gittiğimde 11 cm di kesem 2 gün sonra gittigimde ise 17 cm olmuştu ama bebek görünmemişti 1 hafta sonra bebegi görürüz dedi ama ben garanti olsun diye 3 hafta sonra falan gittim 8 haftalıkken bebişide gördük kalp atışını duyduk çok şükür 🌸
Sizin gibi düşündüm boş gebelik falanmı acaba diye hatta daha bide lekenmeler yaşadım fitil vermişti ama şükür korktuğum olmadı 🤗