Sunss Yani benim epiduralden dolayı ıkınma hissim yoktu doktor söyledikçe ıkındım. Afedersin kakanı yapıyormuş gibi ıkın, ittir dedi. Seni de doktorun yönlendirir zaten. Arkadaşım da epiduralle doğum yaptı ama o hissiyatım acım vardı yinede dedi. Belkide az yada çok doz ayarlaması yapılıyordur bunu bilmiyorum doktora gidince soracağım.