Kızlar sonuçlarım normalde çıkmış olması lazım. Ama e nabıza düşmedi. Kendi doktoruma randevum cuma günüydü ama, Perşembe gününden annemlere gidicem merkeze. Benim doktorum ilçedeydi. Sonuçları merkezdeki doktora nasıl göstericem, sistemden görünür mü?