Mariam1 Fatmactn_6 vardır 2 çüçükla pek çıkamıyorum bizim lokman zaten karışık asker de var jandarma öğretemen vs karışık bizim lojman
Mariam1 Fatmactn_6 biz 2+1 yetiyor ama evler kötü bundan daha kötü yerde girdik ama biz yapmıştık burda ayine biraz biz yaptık yanlız bizim lojmada eşyalı değil biz kendimiz aldık 2 el burda