Melikeakkc kcgdm bende 34+5 geçen alt bölgem de çok ağrım vardı herşeye baktılar bişey çıkmadı. Yalsncı sancıdır dedi. Dinlen yorma kendini dedi. Gerçek sancı geçmez dedi. Öylece geri geldim eve😔 bu zamanlar ağrılı geçiyor maalesef