Planli gebelikti 2bucuk ay gibi bir sure öncesinden folik asit kullanmaya başladım 7+2 yim hala devam ediyorum folik asitin bebek gelişiminde çok büyük bir önemi var kesinlikle kullanın çevrenizde hamile birileri varsa da kullandırın sağlıklı gelişimi için çok önemli ve tabi ki rastgele alinmamali doktor onermeli cesitliligi var 🌸