ayse_65 İlk doğumu sezeryan yapıp ikinci gebelikte bir sorundan dolayı bebeği almaya karar verilse nasıl alıyorlar yaşayanlar varmı uyutuluyor musunuz yoksa uyanık mı oluyorsun çok can yakıyor mu
TugceOrak ayse_65 uyutuluyorsun tabiki canım. İşlemi yaparken bişey hissetmiyorsun, sonraki süreçte bir kaç gün regl ağrısına benzer bi ağrın oluyor sadece
TugceOrak ayse_65 hayır hayır. Ben 3 kez bebeğimi kaybettiğim için oldum, ilk 2-3 gün regl gibi oldu kanamam sadece sonraki günlerde lekelenme gibi çok az oldu.
ayse_65 TugceOrak bir de alttan alıyorlar dimi sezeryan gibi dgl dimi direk vajinadan işlem yapılıyor
TugceOrak ayse_65 teşekkür ederim, şimdiden sana da çok geçmiş olsun 💐 Evet işlem vajinadan yapılıyor