Busrabusra Bide eger normal dogumsa ozele par vermeye hic gerek yok bence cunku normalde kendin doguruyosun doktor sadece son anda geliyo yanina.ozel para aliyorum diye yaninda durmuyo
Nurckr Slalaylay en son 110 tl ödedik ikili test tek ne kadar bilmiyorum ama bir sürü tahlil istemişti 200 tl civarı tutmuştu doktorum ayrıntılı ultrasona gitmemi pek önermedi benim baktığım bile bakmıyorlar ama modayı uyup gitmek istersen aşağıdan randevu alabilirsin demişti bende gerek duymadım zaten ayrıntılı ultrasonu
AyseSapmaz Bush farabide mehmet bardakciya gidiyorum çok memnun kaldım ve onda dogum yapicam Allah izin verirse
sdkgzl Arkadaşlar bben selcuklu tıpta ayşegül kebapcilara gidiyorum çok iyi bir dr 122 lira ücreti var ama testler ve kan tahlilleri ücretsiz durumu olan arkadaşlara tavsiye ederim aayrıca dr tüp bebek merkezindede çalışıyo isinde basarili
Slalaylay Sonunda karar verdim ben de ve başladım da Şükran hocaya gittim 2 kez görüştük çok güleryüzlü ve samimi buldum çekinmiştim sert ve aZarlıyor diye yorumlardan ama çok şaşırdım inşaallah hep böyle devam eder